لوگو موشن چیست ؟

سلام امروز میخواهیم در مورد یکی از بخش های گرافیکی، سایت هوشمند مارکتینگ یا هوشمند مارکت در بازار دیجیتال مارکت صحبت کنیم .

در این بخش، می پردازیم به اصلی ترین قسمت های تولید محتوای بصری یا همان تولید محتوای گرافیکی  به نام لوگو موشن، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

در بخش تولید محتوای بصری یا محتوای گرافیکی، هوشمند مارکتینگ با تجربه چندین ساله خود و مطالعه دقیق، در بازار جدید از اهمیت لوگوموشن و کاربرد آن در تجارت که میتواند یکی از کارهای مؤثر باشد نام برد.

تعریف لوگوموشن

لوگو موشن یا (لوگوی متحرک)، به سادگی تصویر لوگو یا نشان برند، را می‌گیرد و با اضافه کردن موشن گرافیک یا انیمیشن به طرح، آن را برای بیننده تعاملی‌تر می‌کند.

البته این لوگو یا نشان، تنها برای شرکت‌ها نیست.بلکه تولیدکنندگان محتوا و افرادی که برند شخصی دارند نیز از آن استفاده می‌کنند.

درکل باید گفته شود، که کاربرد اصلی آن برای برند سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

به زبان ساده تر

لوگو شناسه بصری هر برند محسوب می‌شود و نشان‌دهنده اهداف و محصولات شرکت است.

یک لوگوی عالی می‌تواند به مخاطبان کمک کند بیشتر با برند ارتباط بگیرند.

لوگو موشن چه کاربردهایی دارد؟

لوگو موشن می‌تواند در معرفی برند و برندسازی نقش مهمی را ایفا کند، ودر داستان پشت آن کاربرد داشته باشد.

اما آیا کاربردهای دیگری نیز دارد و اصلاً ما چرا باید از لوگو موشن استفاده کنیم؟

در ادامه با بعضی ازمواردی که می‌توان در آن‌ها از لوگو موشن استفاده کرد، آشنا می شویم.

امضای ایمیل

یکی از کاربردهای لوگو موشن اضافه کردن آن به ایمیل است.

به این شکل افرادی که پیام را دریافت می‌کنند، به سرعت متوجه می‌شوند که کدام برند، به آن‌ها ایمیل ارسال کرده است. 

همچنین به دلیل ماهیت لوگوهای متحرک، آن را بیشتر به خاطر می‌سپارند.

درواقع باید لوگو موشن خود را به صورت گیف (Gif) درآورده و آن را به ایمیل خود اضافه کنید.

اینترو/ اوترو ویدئو

یکی دیگرازکاربردهای لوگو موشن که بسیاری از ما حداقل یک ‌بار با آن برخورد کرده‌ایم، اینترو (Intro) و اوترو (Outro)  ویدئوهای است.

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا، برای اینکه بتوانند برند شخصی خود را بیشتر به مخاطبان نشان دهند، از این تکنیک استفاده می‌کنند.

وب سایت

وب‌ سایتها نیز مکان مناسبی برای قرار دادن لوگو موشن هستند.

هنگامی که فردی وارد سایت می‌شود، لوگویی متحرک، می‌تواند توجه او را جلب کند؛ و باعث می شود به برند علاقه‌ بیشتری نشان دهد.

شبکه‌های اجتماعی

قرار دادن لوگو موشن در شبکه‌های اجتماعی می‌‎تواند، به بازنشر بیشتر آن کمک کند.

همچنین کاربرانی که قصد دارند، نام برندتان را در اپلکیشنی مانند اینستاگرام جست‌وجو کنند، لوگوی متحرک شما را مشاهده خواهند کرد؛ و احتمالاً زیاد در ذهنشان باقی می‌ماند.