محتوای صوتی
تولید محتوای صوتی چیست؟
سلام امروز میخواهیم در مورد یکی از بخش های مهم سایت هوشمند مارکتینگ یا هوشمند مارکت در بازار دیجیتال مارکت صحبت کنیم .
در این بخش می پردازیم به یکی از قسمت های تولید محتوای شنیداری یا همان تولید محتوای صوتی با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.
در بخش تولید محتوای صوتی، هوشمند مارکتینگ با تجربه چندین ساله خود و مطالعه دقیق در بازار جدید آنها را به بخش های مختلفی تقسیم می کند و نمونه کارهایی را به عنوان مثال در این صفحه قرارداده تا واضح تر این کاررا معرفی کند . بخش های مختلفی مثل : بخش تلفن گویا – نریشن تبلیغاتی – تولید پادکست – کتاب صوتی و…
این بخش های معرفی شده همگی شامل کار گروهی بخش محتوای صوتی هوشمند مارکتینگ را شامل می شود
در ادامه با مقالات آموزشی درمورد صدا همراه ما باشید تا بهتر با این حرفه آشنا شوید
بخش تلفن گویا
تلفن گویا تست شده شرکت صنایع نورپردازی وروشنایی شارمن
تلفن گویا چیست؟
حتما برای شما هم اتفاق افتاده که برای انجام کار یا دریافت پشتیبانی محصول با مجموعه ای تماس گرفته اید و با یک صدا ضبط شده مواجه شده اید. این صدای به شما می گوید که به کدام بخش از مجموعه متصل شوید و شمارا برای بهتر رساندن خدمت از طرف شرکت راهنمایی میکند.سرویس تماس تلفنگویا یک امکان کاربردی برای هدایت مشتریان و رسیدن آن ها به نتیجه مطلوب است و در نهایت رضایت مشتریان را به همراه خواهد داشت. اگر مایل هستید ارتباط حرفه ای تری با مشتریان برقرار کنید حتما از این روش برای شرکت خود میتوانید استفاده کنید .
تلفن گویا شرکت عِلم و تِک
تلفن گویا شرکت هوبر(هوربرین بنای توس)
تلفن گویا شرکت ایمن ژن
بخش تیزر تبلیغاتی
گویندگی تیزر هوشمند مارکتینگ
توضیحات تیزر تبلیغاتی
متن سربرگ خود را وارد کنید
متن سربرگ خود را وارد کنید
بخش کتاب صوتی
نمونه کتاب صوتی نیایش صبحگاهی
کتاب صوتی چیست؟
کتاب صوتی یا کتاب گویا، متن کتابی است که توسط یک یا چند گوینده خوانده می شود. به صورت فایل صوتی در میآید. گاهی اوقات نویسنده با صدای خودش کتاب را می خواند و گاهی گویندگان حرفه ای این کار را انجام می دهند.امروزه کاربرد کتاب صوتی به دلیل افزایش مشغلهی روزمرهی خوانندگان پدیده ای شناخته شده در کشورهای توسعه یافته است. قابل ذکر است که استفاده از آن مزایای بسیاری دارد ازجمله میتوان به استفادهی بهینه از زمانهای غیر کارآمد و امکان انجام همزمان کارها؛ خصوصاً در ترافیک طاقت فرسای کلان شهر هایی اشاره کرد. نکته جالب این است که بر اساس تحقیقات اخیردر آمریکا، هر شهروند آمریکایی برای رفتن به سر کار و برگشتن از آن، حدود یک ساعت و سیزده دقیقه وقت صرف می کند که معادل چهارصد و چهل ساعت یا یازده هفته کاری در سال می شود.در صورتی که از همین زمان برای گوش دادن به کتاب گویا استفاده شود، کتابهای بسیاری در طول سال به همین سادگی مطالعه خواهد شد. از دیگر سودمندیهای کتاب گویا، ایجاد علاقه به کتاب در کودکان و نوجوانانی که این روزها به شدت با انواع تلفنهای همراه هوشمند، تبلت ها، آی پد ها، آی پادها و … مشغول هستند. کتاب صوتی ابزاری ارزشمند برای یادگیری و آموزش محسوب می شود.