دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتالی)از زبان هوشمند مارکتینگ : در این خصوص هوشمند مارکتینگ می تواند در تولید محتوای کاربردی وخلاقانه، نحوه تبلیغات ومشاوره، همچنین اجرای تبلیغات، به شما عزیزان کمک کند.
تا این اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به خوبی و با رعایت اصول ومبانی قانونی وشرعی انجام گیرد .
در گذشته، با تجربیات بسیاری که هوشمند مارکتینگ، در بازاریابی سنتی و دیجیتالی، به روش قدیم تر داشته است؛ مشکلات آنان را برسی نموده و سعی کرده تا راه حل های مناسبی را در اختیار شرکت ها و تولیدکنندگان عزیزقرار دهد.
مشاوره هایی در زمینه: توزیع، فروش ویا حتی برندینگ محصول، که این شرکت ها با مشکلاتی در این خصوص روبه رو بوده اند.
شرکت تتابر با توجه به تجربیات و توانایی هایی که دارد، میتواند با گام های مؤثرو مفید این مشکلات را حل کند.
این اصطلاح << دیجیتال مارکتینگ >>برای بازاریابی هدفمند و قابل اندازه گیری طراحی وهمچنین تعامل محصولات یا خدمات با استفاده از فناوری های دیجیتال، برای دستیابی به بینندگان، تبدیل آنها به مشتری و حفظ آنها استفاده می شود.
دیجیتال مارکتینگ، به شاخههای متعددی تقسیم میشود که در این مقاله به طور خلاصه تمام شاخه ها را به اشتراک گذاشته ایم.اگر به فکر افزایش فروش در کسب و کار خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.
وب مارکتینگ چیست؟
شرکت تَتابَر، در قسمت وب مارکتینگ می تواند به شما کمک کند تا سایتی بسیار هوشمند وپر بازدید داشته باشید.
وب مارکتینگ، باعث می شود که ترافیک سایت بیشتر وبازدید کنندگان بالایی را با استفاده از تولید محتوای، خلاقانه وکاربردی داشته باشید؛ همچنین بتوانید یک بازاریابی وب سایت به معنای واقعی داشته باشید، تا راحت تر مخاطبان خود راجذب کنید.
این بازدیدکنندگان باید افرادی باشند،که احتمالاً خدمات یا محصولات کسب و کار را خریداری می کنند.
بازدیدکنندگان بیشتر به معنای فرصت های بیشتری وتلاش برای متقاعد کردن مشتریان به خریدار رانشان می دهد.
درواقع بازاریابی وب، معمولاً به معنای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو است.
برای اینکار باید تولید محتوا متنی و مقالات کاربردی بسیاری ایجاد شود. وب سایت مارکتینگ از طریق تبلیغات(ریپورتاژ آگهی و تبلبیغات گوگل)، سئو و طراحی اصولی سایت انجام میگیرد.
یکی از راه ها برای دستیابی به افراد مختلف از طریق روش تبلیغات پولی، بازاریابی تبلیغاتی است.
وقتی از بازاریابی تبلیغاتی استفاده میکنید. پیامها یا بنرهای خاصی را ایجاد میکنید، تا مردم را تشویق به کلیک، بر لینک مورد نظر شما کنند.
چه برای ثبت نام در یک خبرنامه، چه خرید محصولات خود، با استفاده از یک پیام هدفمند برای ترغیب مخاطبان خود و تعامل با کسب و کارتان استفاده می کنید.
سئو چیست؟
فرآیندی است، که درشرکت هوشمند مارکتینگ با استفاده ازمشاوره و آموزش تیم سازی به تیم های پشتیبان سئو انجام می گیرد.
در این شرکت شما شاهد دو مرحله سئو سازی هستید: اول سئو سازی اولیه یا بارگزاری تمامی محتوای مورد نیاز یک وب سایت وآنالیز اولیه، دوم مرحله سئو پیشرفته و بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت و صفحات مورد نظرکه توسط تیم ویا شرکت راه اندازی شده است.
سئو به جای ترافیک مستقیم یا ترافیک پولی، ترافیک بدون پرداخت (معروف به نتایج “طبیعی” یا “ارگانیک”) را هدف قرار می دهد.
ترافیک بدون پرداخت ممکن است، از انواع مختلف جستجوها از جمله: جستجوی تصویر، جستجوی ویدئو، جستجوی دانشگاهی، جستجوی اخبار و موتورهای جستجوی ویژه کسب و کار شما، منشاء گرفته شود.
طراحی سایت
یک وب سایت دارای سئو، از بهترین شیوه های سئو پیروی می کند.
مانند: ارائه یک تجربه سازگار با موبایل، زمان بارگذاری سریع و URL های توصیفی؛کسب و کارها با تمرین طراحی وب سایت، درک و رتبه بندی وب سایت آن شرکت را در نتایج جستجو برای موتورهای جستجو آسان تر می کنند؛ که می تواند منجر به افزایش رتبه و ترافیک آن سایت شود.
همین الان صفحه اول گوگل باشید
تبلیغات در گوگل، گوگل ادز یا گوگل ادورز نامیده میشود. محبوبترین موتور جستجو در دنیا، گوگل است.
پس بهترین مکان برای دیدن شما هم گوگل است.برای داشتن تبلیغات در گوگل در ابتدا نیاز است، که شما سایت خود را در گوگل ثبت نام کنید و نوع تبلیغات مدنظر خود را مشخص کنید.
از آنجایی که قیمت تبلیغات به دلار محاسبه میشود، در ایران هزینه این نوع تبلیغات بسیار زیاد است.
اما نگران نباشید، از آنجایی که تبلیغات در گوگل به صورت کلیکی پرداخت میشود، نگران هزینهها نباشید؛ شما به همان میزان که کاربران روی تبلیغات شما، در گوگل کلیک میکنند، باید هزینه پرداخت کنید.
نکته : تبلیغات گوگل، به طور مستقیم روی سئو سایت شما تاثیر ندارند؛ بلکه رفتار کاربران، نسبت به دیدن تبلیغات است، که باعث افزایش بازدید سایت و در نتیجه، بهتر شدت سئو سایت شما و رتبه گرفتن در صفحه نتایج جستجو با کلمات کلیدی میشود.
درج ریپورتاژ خبری
یکی از راههای افزایش بازدید و ورودی سایت، درج ریپورتاژ در سایت ها است.
باهدایت کاربران ازسایتهای دیگر به سایت خودتان باعث افزایش بازدید می شوید.
شما با کمک شرکت تَتابَر می توانید به راحتی با درج خبر، در سایت های خبری معتبر و مرتبط، بک لینک های دائمی ایجاد کنید.
بازاریابی محتوایی (تبلیغات از طریق تولید محتوای متنی)
بازاریابی محتوا، شاخه ای از بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است.
در این روش، تمرکز اصلی روی تولید محتوای متنی، به منظور جذب مخاطبان جدید، یا حفظ مخطبان قبلی است.
نکته ای که وجود دارد این هست که، با تولید محتوا یا سفارش تولید محتوا، سعی میکنیم، رفتار کاربر را کنترل کنیم یا تغییر دهیم.
این تولید محتوای متنی میتواند در همه سایتها از جمله: سایت های خبری، تبلیغاتی، آموزشی و … کارآمد باشد. و در صورت ارزشمند و با کیفیت بودن محتوا، آن سایت رتبه خوبی در گوگل دریافت می کند.
بازاریابی شبکههای اجتماعی
بازاریابی رسانه های اجتماعی،پلتفرم ها و وب سایت های رسانه های اجتماعی هستند، که برای تبلیغ یک محصول یا خدمات مورد استفاده قرار میگیرند.
اگرچه واژههای بازاریابی الکترونیکی و دیجیتال مارکتینگ هنوز در دانشگاهها غالب هستند، اما بازاریابی رسانههای اجتماعی، هم برای پزشکان و هم برای محققان محبوبتر میشود.
اکثر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، دارای ابزارهای تحلیل داده داخلی هستند؛ که شرکتها را قادر میسازد پیشرفت، موفقیت و مشارکت کمپینهای تبلیغاتی را ردیابی کنند.
شرکت ها از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی، به طیفی از کاربران، از جمله مشتریان فعلی و بالقوه، کارمندان فعلی و بالقوه، روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و عموم مردم توجه می کنند.
شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند که به دیجیتال مارکتینگ شما کمک می کنند از جمله: اینستاگرام – یوتویوب – توییتر – لینک دین – آپارات – روبیکا و…
طراحی موشن گرافیک برای بازاریابی تصویری
چرا آپارات خیلی راحت برنده شد؟ به خاطر تولید محتوای تصویری.
یکی از دلایلی که موشن گرافیک ها، باعث رشد سریع سایت ها میشوند، آن است که، به طور کلی محتوای تصویری خیلی راحت تر باعث جلب اطمینان مخاطبان میشود و موشن گرافی نیز از این قانون مستثنی نیست.
در دنیای دیجیتال امروز، اکثر افراد، بازاریابی دیجتالی خود را از شبکه های اجتماعی شروع می کنند؛ زیرا می توانند با کمترین هزینه کسب و کار خود را دیجیتالی کنند و از دنیای بازاریابی سنتی عبور کنند.
در گذر زمان و تجربهای که ما در زمینه دیجیتال مارکتینگ، بدست آورده ایم، نشان میدهد ویدیوهایی که کابرد یک محصول و نقاط مثبت محصول را به مخاطبان نشان میدهند، رشد هشتاد درصدی، در فروش خواهد داشت.
پس هرگز از اهمیت تولید محتوای ویدیویی وبصری غافل نشوید.
طراحی بنر ثابت و متحرک
در دنیای دیجیتال امروز، یکی از روشهای تبلیغات، استفاده از بنرهای ثابت و متحرک در سایت ها و شبکه های اجتماعی است.
باید با توجه به نیاز کسب و کار و رفتار کاربران تهیه شود. ما درهوشمند مارکتینگ میتوانیم برای شما انواع بنر را باتوجه به نیاز و بودجهتان بسازیم.
بازاریابی ایمیل (ایمیل مارکتینگ)
بازاریابی ایمیلی:عمل ارسال یک پیام تجاری، معمولاً برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است.
در مفهوم گسترده (هر ایمیلی که به مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود، می تواند بازاریابی ایمیلی در نظر گرفته شود).
که شامل: استفاده از ایمیل برای ارسال تبلیغات، درخواست کسب و کار، یا درخواست فروش یا کمک مالی است.
استراتژی های بازاریابی ایمیلی، معمولاً به دنبال دستیابی به یک یا چند هدف، از سه هدف اصلی: ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند هستند.
این اصطلاح (ایمیل مارکتینگ)، معمولاً به ارسال پیامهای ایمیل، با هدف تقویت رابطه یک تاجر، با مشتریان فعلی یا قبلی وتشویق وفاداری مشتری و تکرار تجارت، جذب مشتریان جدید یا متقاعد کردن مشتریان فعلی، برای خرید فوری چیزی و به اشتراک گذاری تبلیغات، شخص ثالث اشاره می کند.