در حوزه فروش و دیجیتال مارکتینگ ، تولید محتواهای گرافیکی و بصری فعالیت داشته و اکنون در سال 1402 فعالیت خود را رسمی اعلام می نماید. نگاهی می اندازیم به تاسیس این شرکت و دلایل آن :
سید مسعود حسینی دارانی هستم ، متولد اصفهان، طراح سایت های فروشگاهی ، همچنین مشاور و نماینده شرکت خدماتی و مخابراتی دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس ، مشاور شغلی و رونق کسب وکار (دیجیتال مارکتینگ)، بنده مدیر سایت هوشمند مارکتینگ با افتخاردر خدمت گذاری به کسب وکارهای نوپا و پویا جهت رونق تولید وحمایت همه جانبه از تولید کنندگان وکارآفرینان گام های مهمی برداشته و با حمایت تیمی قدرتمند سایت هوشمند مارکتینگ را ایجاد نموده تا جهت سهولت همکاری وآموزشی با تیم قدرتمند جوان و پویا بتوانیم در عرصه های مختلف کسب وکار با تمامی تولید کنندگان و استارت آپ های کشورهمکاری و آنها را در راستای خدمتگزاری به مردم شریف ایران یاری نماییم. این سایت درسال 1396 توسط جناب آقای سید مسعود حسینی دارانی مؤسس ومدیر سایت هوشمند مارکتینگ پایه ریزی و ایجاد شد. دلایل اصلی ایجاد این سایت پس از تجربه 8 ساله در عرصه های مختلف کاری وتخصصی : -بخاطر ضعف آموزشی در کشور -بخاطر ضعف قوانین حمایت از دانشجو وکارآفرین وکارگر -بخاطر حمایت نکردن از تولید کنندگان بومی کشور ورونق اقتصادی -ضعف در اطلاع رسانی ها -ضعف در تولید محتوای درست و تبلیغات مؤثراست.
اهداف و چشم انداز اصلی تیم هوشمند مارکتینگ :
کمک به معیشت مردم در حوزه سلامت واقتصاد- ایجاد کارآفرینی – بازدارندگی از قاچاق کالا -حمایت وایجاد قوانین درست تجاری وآموزش صحیح در حوزه کارآفرینی – تبلیغات درست وحمایت همه جانبه برای تولیدکنندگان –آموزش وپرورش جوانان وشکوفایی استعداد آنها در زمینه های کاری مربوطه – کمک به فرهنگسازی بومی جامعه ایرانی – همکاری با شرکت های بزرگ تجاری دنیا در همه زمینه ها ازجمله شرکتهای دانش بنیان .
اما فعالیت در حال حاضر این شرکت به چه صورت هست ؟
این شرکت برای شروع فعالیت خود را در زمینه تولید محتوا و تبلیغات گام مهمی برداشته از جمله این اقدامات تقسیم بندی کار بصورت کاملا حرفه ای وخلاقانه در زمینه تبلیغات هدفمند و آنالیز تبلیغات نسبت به هزینه های جانبی که هر کارفرما نیاز به چنین تبلیغاتی دارد و برای بهتر شدن آن گام ها وهدف های بهتری را ترسیم نموده است . از جمله این اقدامات بصورت تعریفی به شرح زیر می باشد:
از زمانی که این جانب تحصیلات خود را در رشته کامپیوتر به اتمام رساندم در گرایش گرافیک و چند رسانه ای وتولید محتوا، وهمچنین فروش محصولات وخدمات فرهنگی درکانون های آگهی تبلیغات و کانون های فرهنگی مختلف شروع به فعالیت کردم و از آنجایی که خیلی علاقه زیادی به تبلیغات و نحوه ارائه کالا با کیفیت و مناسب به مشتریان بودم ، به همین دلیل تصمیم گرفتم که توانایی های خود را در راستای این فعالیت بزرگ و ارزشمند به نمایش بگذارم و بتوانم کمک بزرگی به شرکت های خوب و نوپا که در زمینه های مختلف دوست دارند بصورت دانش بنیانی که به معنی واقعی کلمه دانشبنیان باشند در این راستا کمک کنم. تا هدف اصلی یعنی ارائه خدمات ومحصولات با کیفیت، با هزینه های واقعی ومناسب، به دست مصرف کننده بصورت اصولی که به میزان هزینه ای که می کنند کالاهای مناسب و با کیفیت به دستشون برسد تصمیم به راه اندازی کار تبلیغاتی در راستای حمایت از هم کسب وکارکوچک وبزرگ و هم معرفی شرکت ها وتولید کننده های خوب به مردم عزیزمان گرفتم . برای همین منظور سایتی به عنوان هوشمند مارکتینگ را راه اندازی کردم. امیدوارم در آینده نزدیک شاهد گسترش و رونق کسب وکارها باشیم ومردم هم با آگاهی بهتری محصولات بسیار باارزشی را با اطمینان خاطر بهتر خریداری نمایند.
ابتدا این سایت شما شاهد برنامه های تولید محتوا ها مختلف از جمله محتوای بصری –محتوای صوتی –محتوای گرافیکی زیادی هستید که در اینجا نگاهی به تعاریف این مجموعه می اندازیم .
ابتدا تعریف تولید محتوای بصری :
این نوع تولید محتوا شامل بخش های مختلف که توسط گروه ما انجام میگیرد که شامل طراحی انواع بنر از جمله بنر شهری (محیطی) – بنر سایتی –طراحی انواع پوسترشهری –سایتی –طراحی لوگو تجاری- طراحی موکاپ محصولات و جعبه – طراحی کارت ویزیت – طراحی بروشور اداری وتجاری –و…
علاوه بر طراحی های گرافیکی در تولیدمحتوای بصری ما شاهد تولید محتوای متنی هم هستیم که شامل گاهی کمپین های تبلیغاتی وتجزیه تحلیل عنوان های تبلیغاتی و حتی سئو سایت هم شامل میشود که این کار نیاز به متخصصین تبلیغاتی و تشکیل گروه تبلیغات هستند از جمله این کارها شامل :
تولید محتوای نوشتن انواع مقالات – مشخصات محصولات- طراحی انواع عنوان های تبلیغاتی برای بنرهای مناسبتی و کمپین ها و تصویر برداری از محصولات را شامل می شود.
اما تولید محتوای صوتی چیست؟
تولید محتوای صوتی شامل متن های هستند که توسط گروه تبلیغات باز بینی وویرایش شده و به گویندگان مختلف که یا این گویندگان طرف قرارداد هر شرکت هستند ویا توسط مجریان و اجرا کنندگان تولید محتوا طبق پروژه های کاری با آنها کار می کنند و این محتواها شامل : گوینده تلفن صوتی – گویندگان نریشن های تبلیغاتی –کتاب صوتی و… هستند.
اما تولید محتوای گرافیکی چیست؟
تولیدمحتوای گرافیکی شامل کسانی هستند که در کار طراحی وگرافیست و ریسپانسیو سایت مهارت لازم را داشته باشند وبرای کارهای طراحی قالب و دیزان سایت – طراحی کمپینها وتبلیغات شهری وسایت – و سوشال مدیا- و آشنایی کامل با برنامه های مختلف تدوین از جمله فتوشاپ – افترافکت- پریمیر –و… که برای طراحی ویدیو و GIF های تبلیغاتی ایجاد میشوند را داشته باشند .